Pages

Wednesday, February 13, 2013

Adam, Abah & Setia Hujung Nyawa

Assalammualaikum... :(
Hari ni saya down sikit...
Pagi tadi saya tonton MHI di TV3...
Ada bingkisan dari Sarikei, pengebumian adik ADAM...
Saya terus menangis depan tv tengok mama Adam dan jenazah Adam...
pilu sangat2...
saya yang tak pernah jumpa Adam ni lagi menitiskan air mata dengan pemergian Adam...
inikan pula ibu yang melahirkan Adam...
saya juga pernah merasakan sedihnya kehilangan orang yang disayang...
saya faham sangat2 perasaan ibu bapa Adam...
lagi2 lepas tengok video pengebumian adik Adam...
semoga family arwah adik Adam tabah...
dan semoga parents Adam dikurniakan zuriat yang soleh dan solehah...
Insya Allah...
Lepas tengok MHI tadi...
saya kemas bilik tidur...
kemas punya kemas, terjumpa satu sampul surat besar berwarna coklat...
jumpa sesuatu!
saya jumpa BUKTI CINTA ABAH DENGAN MAK!
tiba2 sedih n rindu kat Abah...
jumpa SURAT CINTA mak dengan abah...
Romantiknya mereka...aawwww!!
huhuhuhuhuhu....
mak dengan abah memang romantik..
saya ingat lagi, masa tu birthday Abah...
kami adik-beradik "berkomplot" dengan mak buat suprise untuk abah...
huhuhuhuhuhu...
rindunya saat2 tu...
tapi, semua tu tinggal kenangan jerr...
oh ya! mak kata, at least orang dulu2 ada bukti mereka bercinta sebab masih boleh simpan surat cinta...
itu barulah dikatakan SETIA HUJUNG NYAWA!
zaman sekarang ni tak ada lagi macam tu...
lepas tu, saya jawab, oh, kalau macam tu, saya nak bertulis juga la..hihihihihi...
ada siapa2 yang sudi balas surat saya ke??? huhuhu...
rindu sangat2 dengan Abah...
Abah, kakak rindu abah...
hari2 tengok gambar abah... :(
tak lama lagi, anak Abah ni akan berumur 18 tahun...
rasa macam masih 8 tahun...(kenapa manja sangat ni??)
SAYANG ABAH...

ni la koleksi surat yang abah selalu kirimkan untuk mak :)

-wassalam-


No comments:

Post a Comment