Pages

Sunday, June 9, 2013

Minggu Aluan Pelajar UNIMAS sesi 2013/2014



Assalammualaikum semua...
Alhamdulillah...
Minggu Aluan Pelajar UNIMAS sesi 2013/2014 sudah selesai...
Yang pastinya MAP adalah satu kenangan yang sukar untuk dilupakan...
Pahit manis segalanya kami lalui...
Semuanya adalah untuk mendedahkan kami dengan kehidupan di Universiti...
Di sini, tak ada sesiapa yang akan pantau disiplin pelajar...
Terpulang kepada pelajar untuk buat apa pun asalkan tidak melanggar peraturan yang telah ditetapkan...
Jadi, MAP ini mendidik tahap disiplin pelajar...
Selepas ni banyak lagi pengalaman hidup yang dilalui di sini...

Secara peribadi, saya rasa ini minggu orientasi yang banyak memberi kesan kepada saya...
Ketawa+menangis, semuanya ada...
Memang tak dapat dilupakan...
LO pula tak kurang hebatnya...
Abang2 dan Kakak2 L.O, terima kasih sebab jaga kami semua dengan baik sepanjang MAP...

Apapun, perkara yang terlalu memberi kesan kepada kepada saya ialah ketika menyanyikan lagu UNIMAS Gemilang di DeTAR PUTRA semasa Majlis Ikrar Pelajar (MIP)...
Ketika menyanyi itu, hanya Tuhan saja yang tahu betapa berbangga dan bersyukurnya diri saya menjadi warga UNIMAS...
Alhamdulillah...

Ok, jom kita tengok gambar2 sepanjang MAP...
(gambar2 ni semua saya ambil dari FB kawan2 yg ada upload gambar. Saya tak sempat nak ambil gambar banyak2 masa MAP)












Gambar2 di atas ni semua nya semasa aktiviti trasure hunt








(minta maaf, susunan gambar tak tersusun ikut urutan :) )

Semasa MAP ni, saya jumpa dengan kawan2 FB saya dari semenanjung, sabah dan sarawak...
Memang seronok sangat2...

Hopefully everyone will enjoy their life in UNIMAS...
Lepas ni mungkin jarang nak ber"alam maya"...
Jadual asasi memang padat >,<

See You Soon!!

-wassalam-




No comments:

Post a Comment