Pages

Friday, May 31, 2013

Various type of FONTS

Assalammualaikum semua...
memandangkan saya ni saya gian sangat nak download fonts untuk laptop saya ni...
apakata saya share dengan awak semua...
ok ikut step ini...

1. Klik di sini
    akan keluar yang mcm ini...

 

2. Kemudian pilih FONTS yang mana awak nak....


3. Scroll bawah, awak akan nampak pelbagai jenis FONTS yang ada...


4. Bila dah jumpa FONT mana yang awak nak, awak boleh download...caranya, lihat dibawah...


5. Dah siap download kan??? Nampak tak yang saya bulatkan warna merah tu? Awak klik yang tu...


lepas tu, akan keluar satu folder yang macam ni (dalam bulatan warna pink)...



ada nampak arrow yang berwarna purple tu??? ikut saja arahan yang diberi...
lepas awak click "INSTALL" tu, maka selesailah semuanya...
boleh la awak gunakan FONT comel yang awak dah muat turun tu...
senang kan??

*SELAMAT MENCUBA!*


No comments:

Post a Comment