Pages

Friday, May 31, 2013

saya nak jadi warga UNIMAS

Assalammualaikum...
Hari ni, 31 mei 2013....
Jumaat yang penuh barakah...
Alhamdulillah...
tak lama lagi saya akan bergelar siswi...
saya diberi kesempatan untuk melanjutkan pelajaran di Universiti Malaysia Sarawak (UNIMAS)...
(Ya Allah, kenapa ayat ni nerd ajerr bunyi nya...????)

Ok laaa...
Syukur la saya dapat study kt negeri tanah tumpah sendiri...
bukan taknak study kt tempat orang..
tapi xmampu...
taknak susahkan mak...
lagipun..
kt tmpat sendiri pn xkurang hebatnya..
jelajahlah tempat sndiri puas2 dulu..
nanti baru lah jelajah tempat org pulak kan...
excited pulak nak pergi sana... :D
nanti, adalah saya update pasal life kat sana...
So, stay tune.. ^_^
apepun...selamat maju jaya untuk semua kawan2 yang akan sambung study..
sayang korang semua...

*barang2 yang nak dibawa masuk ke asrama macam org nak pindah rumah ajerrr...


No comments:

Post a Comment