Pages

Thursday, May 23, 2013

Jatuh Hati dengan benda yang bernama INSTAX PINK!!


Assalammualaikum...
Oh ya, Jumaat yang lepas, semua orang dok kecoh pasal result UPU kan..
uurrmmm....
Saya taknak la kecoh2 dulu sebelum tu..
tapi, bila dah dapat tahu, uwaaaaa!!!
Saya adalah orang yang paling excited!!!
Alhamdulillah...
Saya dapat tawaran untuk melanjutkan pelajaran di Universiti Malaysia Sarawak untuk program Asasi Sains Fizikal..
Maknanya. lepas ni, jarang2 la saya dapat update entri ni lagi ya...

ok2...itu mukadimah saja...
actually, saya nak bagitahu yang saya JATUH HATI DENGAN BENDA YANG BERNAMA INTAX@INSTAX PINK!!!
ye la..sekarang kan ramai yg guna instagram..tp asyik dok post kt alam maya..
xbest la...
so...
saya pergi intai instax yg ada dipasaran...
Ya Allah!!
saya jumpa instax kaler pink...
adduuusshhhhhh!!!!
saya nak instax pink tuuuuuu....
uurrmmm....
harap la kan, saya dapat hadiah instax tu masa birthday saya nanti,..(muka tak malu :))
ni dia instax pink tu...




comelll kannn???
^,^
harap2, suatu hari nanti saya dapat miliki instax pink ni.....



2 comments:

  1. Replies
    1. :) dah g tngok kt kdai gmbr hr tu...cuma mampu tngok dr jauh jerr...xpe..hrga pn ok jgak..nnti ada rzeki, mgkn akn dbli kot.. :)

      Delete